Livrarea comenzilor

Urmarirea comenzii  
Ulterior efectuarii  comenzii  vei putea urmari modificarea statusului acesteia din contul tau de client, sectiunea Istoric comenzi. In cazul in care ai nevoie de informatii suplimentare sau ai nelamuriri in ceea ce priveste comanda ta poti solicita aceste informatii la urmatoarele numere de telefon:  0749 863 709.

Modificarea / Anularea comenzii
In cazul in care doresti sa revii asupra comenzii deja plasate in vederea modificarii totale/partiale sau chiar a anularii acesteia te rugam sa ne anunti in timp util la urmatoarele numere de telefon: 0749 863 709.    

Modalitati de livrare
Dupa ce ati comandat produse din magazinul nostru, comanda dvs. se proceseaza si veti primi un e-mail  sau veti fi contactat telefonic cu detalii privind disponibilitatea produselor comandate, ziua expedierii produselor, datele expeditiei, perioada de livrare, alte observatii.
Comenzile trimise sambata dupa ora 19.00 si duminica vor fi procesate in ziua de luni a saptamanii urmatoare.

Comanda plasata pe www.minijunior.ro  va putea fi livrata dupa cum urmeaza:
1. Prin Curier Rapid (Fan Courier)
Daca comanda ta este in valoarea de 250 lei sau mai mare transportul este GRATUIT (daca aveti sediu Fan Courier in localitate, in caz contrar coletul se va livra prin Posta Romana).

In cazul in care comanda ta are o valoare mai mica de 250 lei, taxa de transport este de 18 lei, variabila in functie de greutatea coletului. Costul transportului se calculeaza in functie de greutatea volumetrica a produsului si anume taxa de 18 lei se aplica la primul kilogram, urmand ca la fiecare kg in plus sa se adauge 0.80 bani (+TVA). Daca in localitatea de livrare nu exista sediu Fan Courier se va percepe o taxa suplimentara in valoare de 0,80 bani/km exterior (+TVA).  
Pentru a urmari statusul expeditiei acceseaza site-ul curierului si utilizeaza numarul de AWB din e-mailul de confirmare ( ex.: AWB xxxxxxxxx01).

Livrarea coletului prin curier rapid se va efectua in decurs de 24-48 ore de la expedierea acestuia  (exceptand zilele de duminica si sarbatorile legale).
Livrarea se face de luni pana vineri intre orele 9:00 – 17:00, iar sambata intre orele 9:00-14:00 (daca firma de curierat efectueaza livrari in locatitatea dvs. si sambata). In cazul in care in acest interval nu esti acasa, te rugam sa specifici o alta adresa (adresa de la locul de munca) pentru a evita intarzieri in ceea ce priveste livrarea sau chiar nelivrarea produselor comandate.

2. Prin Posta Romana
Daca comanda ta este in valoarea de 250 lei sau mai mare transportul este GRATUIT!
In cazul in care comanda ta are o valoare mai mica de 250 lei, taxa de transport este de 15 lei, variabila in functie de greutatea coletului. Costul transportului se calculeaza in functie de greutatea volumetrica a produsului si anume taxa de 15 lei se aplica la primul kilogram, urmand ca la fiecare kg in plus sa se adauge 1,20 lei.

Livrarea coletului prin Posta Romana se va efectua in decurs de 3-4 zile lucratoare de la expedierea acestuia.

3. Prin ridicare de la unul din sediile Fan Courier
In cazul in care nu exista sediu Fan Courier in localitatea de livrare solicitata, vei avea posibilitatea de a comunica in momentul confirmarii comenzii daca doresti sa ridici coletul din cel mai apropiat sediu Fan Courier de localitatea solicitata.

4. Ridicare din sediile Mini Junior ORADEA
Mini Junior are 3 puncte de lucru In Oradea:
1. Magazinul Mini Junior din str. Nufarului nr. 46.
2. Magazinul Mini Junior din bd. Dacia nr. 49.
3. Showroom-ul Mini Junior din str. Ciheiului nr. 39.

Poti solicita GRATUIT ridicarea produselor comandate de la oricare dintre sediile Mini Junior din Oradea.
In cazul in care ai achitat deja comanda inainte sa vii sa o ridici (cu cardul online), te rugam sa ai actul de identitate la tine, ca sa iti putem inmana produsele. Pentru persoanele juridice, este necesara si o imputernicire din partea firmei.
Cheltuielile legate de transport vor fi suportate de catre client si vor fi specificate atat in procesul de plasare al comenzii, cat si dupa finalizarea acesteia.
Pot exista situatii exceptionale, cand produsul comandat nu se mai afla pe stoc in momentul comenzii sau se aduce pe comanda din stocul furnizorului extern. Produsele ce lipsesc momentan din stoc pot fi livrate in termen de 30 de zile in limita stocului disponibil la furnizor. Pretul produselor aduse pe comanda poate suferi modificari fata de pretul afisat in momentul efectuarii comenzii, situtie ce vi se va aduce la cunostinta de operatorii nostri, alaturi de informatii privind termenul de livrare.

Inainte de a comanda un produs, verificati daca acesta se afla pe stoc. Produsele care nu se afla momentan pe stoc nu pot fi livrate. Comenzile respective pot fi pastrate termen de o luna, la solicitarea clientului si se livreaza in momentul in care reintra in stoc. Daca in termen de o luna nu se pot onora, aceste comenzi vor fi considerate anulate, fara o alta notificare. Daca clientul nu precizeaza ca aceste comenzi sa fie pastrate, acestea vor fi considerate nule.

   

LiveZilla Live Help