Avand in vedere cat de iubit este acest Nuk, ne-am gandit sa il aducem mai aproape de tine. Comanda cu incredere Nuk de la brand-ul tau preferat, acesta fiind intr-un numar limitat de 304 bucati. Acestea sunt confectionate din de cea mai buna calitate si intr-o varietate de culori: . La noi gasesti acum Nuk tale preferate la cele mai mici preturi, acestea pornind de la 8,00 si cu . Comanda cu incredere!
”NUK. Intelegem Viata.
Filozofia NUK – Intelegem Viata
Intelegem viata – ce inseamna asta de fapt? La NUK, inseamna sa avem o legatura stransa cu expertii din acest domeniu, care au un rol important in dezvoltarea sanatoasa a bebelusului: moase, medici, nutritionisti si, bineinteles, voi, parintii. Am copiat cele mai bune idei din natura: de exemplu, ca model pentru forma tipica a suzetei si a tetinei NUK am copiat forma mamelonului mamei in timpul alaptarii.
Cu toate acestea, intelegerea vietii inseamna in primul rand a fi constienti de nevoile celor care sunt cei mai importanti pentru noi: copiii. Cercetam diferitele lor stadii de dezvoltare si ne imbunatatim in permanenta produsele. Toate produsele NUK se dezvolta unul din altul - astfel incat sa puteti fi intotdeauna siguri ca faceti ceea ce trebuie pentru copilul vostru - chiar de la inceput.
Intelegem copiii.De la nastere, la gradinitaUnderstanding Children
Chiar daca nu a trecut mult timp de cand au venit pe lume, copiii incearca deja sa ne spuna de ce au nevoie. Iar noi dorim sa intelegem care sunt nevoile lor, chiar din prima zi. Pentru ca nevoile copiilor la varsta de trei luni sunt diferite de cele ale copiilor de opt luni, care se lupta cu primul lor dinte. Doar daca examinam si intelegem complet fiecare etapa de dezvoltare, putem gasi solutiile potrivite pentru nou-nascuti si copii. Produsele noastre se dezvolta unul din altul si cresc impreuna cu copilul - de la nastere, la gradinita.
Si partea cea mai buna a muncii noastre este sa invatam cate ceva de la fiecare copil. De la fondarea companiei noastre, in 1956, peste 50 de milioane de copii s-au nascut in Germania si suntem incantati ca atat de multi parinti au avut si continua sa aiba incredere in produsele NUK.
Intelegem parintii.Si rutina de zi cu zi devine brusc o aventura.Understanding Parents
Copiii schimba totul in viata parintilor. Si noii parinti isi pun mii de intrebari. Noi stim asta si ne dorim sa ii sprijinim pe parinti in noul lor rol, oferindu-le servicii, articole utile si produse care ajuta la dezvoltarea sanatoasa a copiilor si pot face viata de zi cu zi a parintilor mai usoara. Pe paginilie noastre din categoria "Ajutor si Sfaturi" puteti gasi toate informatiile ordonate conform stadiilor de viata, precum si interviuri cu experti, unde moasele, medicii si nutritionistii raspund celor mai frecvente intrebari ale voastre. Aveti personal o intrebare sau o sugestie? Atunci scrieti-ne un email sau sunati-ne. Datele noastre de contact le gasiti in partea de jos a fiecarei pagini NUK.
Intelegem Expertii.Pana cand sunt cu totii de acord.Understanding Experts
De la prima idee si pana la finalizarea unui produs NUK, ne luam suficient timp pentru a ajunge la rezultatul dorit. Pentru ca vrem ca ideea sa devina solutia perfecta pentru nou-nascut si mama. Si pentru ca moasele, pediatrii, dentistii, nutritionistii si, bineinteles, parintii stiu cel mai bine care sunt nevoile nou-nascutilor si ale copiilor, folosim cunostintele si experienta lor pentru a dezvolta noi produse si servicii, dar si atunci cand vrem sa le imbunatatim pe cele existente. Departamentul nostru de control al calitatii se asigura ca produsele NUK ajung pe raft la aceeasi calitate pentru care NUK a fost si este cunoscut de mai bine de 60 de ani.
Intelegem Natura.Esentialul brandului NUKUnderstanding Nature
Natura ne ofera cele mai bune solutii si idei pentru dezvoltarea produselor noastre. Iar noi ii acordam atentie: de exemplu, acum 60 de ani am descoperit ca mamelonul se potriveste perfect in gura nou-nascutului atunci cand suge la sanul mamei - si am utilizat asta ca model, dezvoltand prima tetina asimetrica. Are forma ortodontica, ajuta la dezvoltarea maxilarului si previne aparitia danturii strambe si a pozitiei defectuase a maxilarului. Prin urmare, tetinele si suzetele NUK calmeaza in egala masura atat pe nou-nascuti, cat si pe parinti.
NUK Nature Sense
NUK Nature Sense Recipient pentru laptele matern si adaptor pentru pompa de san
NUK Nature Sense Perfect Start Set
NUK Nature Sense Perfect Start Set
NUK Biberon Disney Classics First Choice Plus, 300ml cu tetina
NUK Biberon Disney Classics First Choice Plus, 300ml cu tetina
A fost atunci al nostru. Acum e a mea.”
Biografia NUK – capitole din viata reala
Sase decenii in care s-au intamplat multe – ca si in viata reala. Istoria NUK este lunga si interesanta: variaza de la ideea de a crea o tetina naturala, potrivita pentru maxilar, la a se specializa in toate aspectele vietii nou-nascutilor si copiilor.
Aflati cum NUK, impreuna cu medicina, stiinta si societatea, numai in Germania a lucrat pentru a ajuta peste 50 de milioane de copii si parinti timp de 60 de ani. In fiecare an si fiecare generatie si-a lasat amprenta asupra cunostintelor NUK si ne-a ajutat sa castigam o experienta bogata si unica. Aici gasesti o parte a biografiei brandului – distractie placuta!
O inventie de la NUK aduce mari schimbari.
Odata cu baby-boom-ul din anii ’50, nevoia de produse mai bune pentru bebelusi a crescut. Alaptarea era vazuta ca nemaifiind la moda; copiii erau crescuti cu o sticla. Multi copii isi sugeau degetele sau li se dadea o bucata de panza rulata ca sa isi satisfaca nevoia in ceea ce priveste reflexul suptului. Consecintele erau adesea dramatice: dantura stramba, degradarea dintilor si tulburari de vorbire. La finalul anilor ’40, Prof. Dr. Dr. Wilhelm Balters si Dr. dent. Adolf Müller, experti dentisti, au descoperit faptul ca bebelusii hraniti la san dezvoltau semnificativ mai putine deformatii ale danturii si au inceput sa studieze suptul, bautul din sticla si hranirea la san. Ca rezultat, ei au inventat prima tetina asimetrica, modelata dupa forma sanului mamei in timpul suptului. „Naturale sau adaptate la maxilar” a fost denumirea pentru aceasta forma, aceasta fiind chiar si astazi folosita in productia de suzete si tetine NUK.
La inceput, consumatorii au ramas neajutorati in fata tetinei asimetrice NUK, deoarece, pur si simplu, nu existau informatii despre noul produs. NUK a reactionat si a inceput sa viziteze maternitati si moase pentru a le explica despre conceptul medical si beneficiile tetinei. In acelasi timp, crestea interesul general in sanatatea dentara, si astfel suzetele si tetinele NUK puteau fi vazute la tot mai multi copii fericiti. NUK devenea astfel la finalul anilor ’50 un nume de brand de uz casnic.
O gama larga de produse NUK ca raspuns la cresterea nevoilor si noile planuri de familie.
Progresul a schimbat si notiunile de parenting, ingrijirea copiilor si planificarea familiala. Dupa ce a fost aprobata in SUA in 1960, „pilula” a fost disponibila, un an mai tarziu, si in Germania: o inovatie care nu doar ca a afectat planificarea familiala, dar a schimbat semnificativ rolul femeii. Societatea se schimba: femeile isi puteau programa sarcina. Concentrate la inceput asupra educatiei si carierei, femeile decideau sa aiba copii mai tarziu, iar decizia de a avea un copil devenea una constienta. Si astfel, si nevoile si cererea pentru diferite produse pentru ingrijirea copiilor se schimba.
A fost inventat scutecul de unica folosinta, care a devenit un obiect de prestigiu. Medicina a continuat sa se dezvolte si: in 1967 a aparut primul scanner cu ultrasunete. Chiar si in ceea ce priveste alimentatia pentru bebelusi s-au facut progrese: hrana sanatoasa pentru copii putea fi acum produsa din lapte praf.
In esenta, a fost o inventie practica pentru mame, dar a reprezentat o provocare pentru NUK: era dificil de pus laptele praf in sticlele cu gat ingust, cum erau cele folosite pana atunci. NUK a reactionat prompt si a lansat pe piata o sticla cu deschidere mai larga. La scurt timp a urmat capacul cu inel de insurubare, ceea ce inseamna ca laptele copilului putea fi transportat fara scurgeri. Compania si-a pastrat degetul pe pulsul timpului si, folosind lichidul latex, a reusit sa puna in productie tetinele NUK cu forma corecta pentru maxilar, si astfel sa raspunda cererii in continua crestere.